Marktplaats innovatie powered by Wonders
In december 2010 schreef Marktplaats samen Microsoft een HTML5 innovatiewedstrijd uit. Wonders nam deel aan deze wedstrijd en kwam als winnaar uit de bus. Na een intensieve periode van ontwikkelen, testen, tweaken en tunen is het eindelijk zover: onze prijswinnende showcase staat live op Markplaats.nl.
Wat maakt dit project zo bijzonder?
We hebben getracht om de nieuwe mogelijkheden van HTML5 zo optimaal mogelijk te benutten om het zoeken en vooral vinden van de juiste aanbieding tussen de miljoenen advertenties op Marktplaats.nl te vergemakkelijken, zonder het vertrouwde en bewezen, succesvolle principe van Marktplaats los te laten.
De meest in het oog springende nieuwe functies zijn het Prikbord en het Rubriekenfilter. Door een advertentie te "prikken" maak je tijdens het zoeken snel een selectie van advertenties die je later nog eens wilt bekijken. Met het Rubriekenfilter verfijn je jouw zoektocht snel tot de rubrieken die voor jou echt interessant zijn.
Ook de "Vuilnisbak" is een handig hulpje. Advertenties die je echt niet meer wilt zien verdwijnen uit jouw zoekresultaat... ook als je de volgende keer terugkomt.
Kortom: volop verbeteringen die Marktplaats nog leuker maken.
Neem nu een kijkje! En laat ons weten wat je er van vindt: we zijn zeer benieuwd!
Bekijk de website »
project details
- interaction design
- html5
andere projecten
- GfK Finance congres »
- Asona.com »
- SterkWerk The Party! »
- Werk aan de Winkel »
- Gezondheidscentra Utrecht »
- Confriends »
- Cofely Duurzaam event »
- Careffect »
- Werken bij GfK carrièreportal »
- GfK Retail Reports »
- Millogic trust(ed) software »
- Utrechts Fonds Achterstandswijken »
- Emeritor Procurement Services »
- Huisartsen Coöperatie Zeist »
- Mijn Gemak e-mail marketing »
- Rallitronic productwebsite »
- Nedap Toegangscontrole »
- Vergaderen aan de Keukentafel »
- CarConcepts corporate website »
- Het Nieuw Mahjong boek »
- Nationale Bijbeltest »
- Univé pechhulp bannercampagne »
- Schrikwekkend van Univé »
- Facing the Facts seminar »
- Tommy corporate identity »