Bizzyness mailmanager
E-mail blijft een van de meest efficiënte middelen om met uiteenlopende doelgroepen te communiceren. Bovendien biedt het uitstekende mogelijkheden om het gedrag van uw geadresseerden te analyseren en uw communicatie - inhoud en vorm - aan de hand van de bevindingen direct aan te passen. Bizzyness Mailmanager biedt alle tools om e-mailmarketing op een zo efficiënt mogelijke wijze te bedrijven.
Bizzyness Mailmanager houdt uitgebreide statistieken bij van de e-mailings die u verzend. Een selectie:
- Aantal verzonden e-mails
- Aantal geopende e-mails
- Aantal bounces (e-mails die niet konden worden afgeleverd)
- Aantal kliks (aantal personen dat heeft geklikt vanuit de e-mailing)
- Aantal sign-outs (aantal personen dat heeft aangegeven géén e-mailing meer te willen ontvangen)
- Effectiviteit van de links in uw e-mailing
Als u daarnaast gebruik maakt van de Bizzyness Tracker op uw website kunnen wij ook het klikgedrag van de geadresseerden rapporteren: welke pagina´s op uw website zijn bezocht naar aanleiding van uw e-mailmarketing activiteiten. Zoals:
- Aantal pageviews naar aanleiding van uw e-mailing
- Aantal behaalde "goals" naar aanleiding van uw e-mailing (bijvoorbeeld het aanvragen van informatie of het sluiten van een online transactie)
Bekijk de Bizzyness informatie »
project details
- webdevelopment
- design
andere projecten
- GfK Finance congres »
- Asona.com »
- SterkWerk The Party! »
- Werk aan de Winkel »
- Gezondheidscentra Utrecht »
- Confriends »
- Cofely Duurzaam event »
- Careffect »
- Werken bij GfK carrièreportal »
- GfK Retail Reports »
- Millogic trust(ed) software »
- Utrechts Fonds Achterstandswijken »
- Emeritor Procurement Services »
- Huisartsen Coöperatie Zeist »
- Mijn Gemak e-mail marketing »
- Marktplaats innovatie powered by Wonders »
- Rallitronic productwebsite »
- Nedap Toegangscontrole »
- Vergaderen aan de Keukentafel »
- CarConcepts corporate website »
- Het Nieuw Mahjong boek »
- Nationale Bijbeltest »
- Univé pechhulp bannercampagne »
- Schrikwekkend van Univé »
- Facing the Facts seminar »
- Tommy corporate identity »